Sayfalar

7 Ekim 2013 Pazartesi

hikayeye giriş dersleri -1

-haffız naber sigaran var mı? bu ne oğlum yine neler karalıyorsun? ver bakıyım la şu paragrafa

<<< hay aksi dedi. elinde ki kahve çalışma notları na dökülmüştü uyusam mı diye düşündü.neredeyse gün ağarmak üzereydi, sabah kalkar son düzeltmeleri yaparım diye düşünerek yatağa gitti. 37 yaşındayım dedi içinden yatağa girdiğin de 37 yaşındayım ve hala saçma sapan erotik dergilere öykü yazıyorum.
oysa şehre ilk geldiği zamanı hatırladı,19 yaşını. İlk sene pekte alışamamıştı doğrusu iletişim fakültesine başlamıştı, yıl 1996...
>>>

-öff baydı  çok sıkıcı oğlum bir ton bok püsür durağan film gibi lan tek kamera aynı yatak 10 dakika aksiyon yok
+hahaha zaten onun aksiyonluları başka film dalının konusu ama konusuz
-vayy einstein bu zekayı hikayelere de yansıtsan zaten kesin tutar.
 +nabıcaz ressam bob amca gibi burda da bir yeğen varmış filan mı yapacaz
-tabii oğlum bak şimdi senin hikayeyi şöyle alıyoruz madem yeğen dedin oraya bir yeğen koyalım hatta yeğenler önce bir sigara çık bakayım kuru kuruya yazmak olmaz

<<< 29 yaşındayım dayıyım istanbul'da ikamet ediyorum.Hafta sonları yalnız hafta içi canı sıkılan 5 ablamın beni paylaştığı üzere yaşıyorum pazartesileri...(diye gün gün abla abla sayar)
7 yeğen sahibiyim. Erotik derginin birin de saçma sapan hikayeler yazıyorum ama herkes beni reklam ajansın da çalışıyor biliyor. Yalan değil askerden gelince 1 sene ajansın birin de çalıştım ve hala bulursam reklam yazarlığı ve grafik tarzı işler yapsam da asıl geçimimi o iğrenç hikayelerden kazanıyorum...ha bu arada ben hakan, hakan dayı...
>>>

+nasıl oldu? tatsız ketçaplı mayonezli fast food restauranttan bol baharatlı çeşnili ocak başına geçiş gibi hikayeye renk geldi hacı aynı bob amca gibi.
-hasstir lan
+yalan mı oğlum 5 abla 7 yeğen erotik hikayeler yazan bir dayı bunların göç hikayeleri filan da vardır.değil hikaye 3 cilt sıralı roman olur lan ödül almaz ama ihya eder....
-tamam madem başladık şöyle yapalım....

Hiç yorum yok: