Sayfalar

25 Eylül 2013 Çarşamba

-içine aç kurtlar kaçmış bir akordeondan sesleniyorum buraya ayakkabılarınız ile gelmeyin

sen kaidesi kırılgan bir Rus tüfeği 
ben ise tanıdık bir şarkısı bulunmayan isminde ki z harfi gibi

usulsüz 
usulsüz sev beni

merdivenlerimi çık
kapılarımı kır 

hissedemeyebiliriz 
çünkü bilenler bilir 
yapma çiçekler 
sadece tüccarların elinin süsüdür 

yalvarırım unut parayı ve moderniz mi 
ben sadece korkutucu kıvrımlara sahip bir erkek değilim 

sana "tu" diyebilmek 
anlamsız bir an içindeysek
ya Almanya'da bir Bechett oyunu izliyoruz güzelim 
yada İstanbul'da bir otobüsteyiz 

beni kır
beni anlama pahasına kır
kes
beni sevebilmek için kes

saçlarım elinde dökülüp giderken 
ben ruhsuz düşüşlerin kadim hakimi olmaya devam edeceğim
gel
gel de seni dudağımda ki kesiğe sır edeyim

klarnetin sesi kapıyı kapattı 
demirin demiri sikiş sesi 
kaçma 
merdivenlerimi çık
kapılarımı yık 

beni dört nala ölüme koşan bir atın sağduyusundan yakala 
çünkü atlar güzelim 
dünyayı dinlemeyi bilen
yoldaşlarımız 
ola ki

unutma
unutmadık 

kır beni
üç oktavlı bir ses gibi 

şiirim bitmez
bitirme beni

Hiç yorum yok: