Sayfalar

3 Ocak 2014 Cuma

pasifik trenini kaçırırsan aklında bulunsun

rüyalardayım
bu sabah kalktım
çiçekleri kokladım
Tanrım ne güzel gün

uyanış
sıfır beş çift sıfır 
çift sıfırların hatırına 
şu yatağa uzan
kalçan açık kalsın
bileylenip geliyorum 


kelimeyi bozdum
hayrola mahalleyi yıkmaya mı geliyorsunuz 
şu bozukluklara hiç dayanamıyorsun
demir devri kapandı 
göğüsler yahut internet 
plastik bir mermi ile vurulursam kanayan gururumdur 



iktisadi ve idari bilimler fuck 
saat yedi kırk
sesleniyorum

ey dörtten ve yediden yaratılan
bacak açın yanlış
ışık loş aferin pezevenge
olur da dudağımdan ıssırırsan
kalem tutsun elim 
ben sanayi devrimine gebe bir on üçüncü yüz yıl kaltağı
doğurmam uzun sürdü
,
kıyamadım kuşlara



nah şuramda 
belirli belirsiz acıların açısı 
kafam dingil
soy adım Banhart 

şimdi üstünü ört de gidelim