Sayfalar

22 Temmuz 2013 Pazartesi

Seyir halinde oturabilmek


sinop’tan saatte 87 km hızla batıya doğru yola çıkan 91 model, 
lacivert kartal’ın sol arka tekerleğinin titreşimini içimde hissettim
uygun bir anı buldum ve başladım ağlamaya, 
herkes kendine en yakın kareli defteri renkli kağıtlarla kapladı
o gün, ilk defa bir okula kaydolmak gibi resmi bir adım atmıştım
komşular hep bir ağızdan slogan attılar.
oy birliği ile apartman yöneticisi seçilmiş gibi gururluydu annem,
üstünden geçen kuşun, ağzında bir kulak çubuğu vardı.
abim askerden dönüyordu ve terlik almıştık.
salonun halılarını cami avlusunda yıkayıp
villa inşaatlarına karşı bir manifesto olarak
bahçe duvarlarına asmıştık.
tüm trafik polisleri maaşlarından şikayet  ediyordu
ben bagajdaydım.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

seni seviyorum