Sayfalar

2 Temmuz 2015 Perşembe

üç efes bir permatik

seni daha güzel dinleyen vardır
daha az dertli olan biri mesela

sana odaklanan, derdine ağlayan.
ben değilim, istemez miyim

ne kadar kuş uçarsa uçsun penceremin önünden
'sana uçuyordur' der, gülerim
seni özlemişimdir o an kuş sevdiğimden değil
hayır kuş da severim gerçi
ama seni sevdiğim kadar değil

aklıma geldiğin anları saçıyorum 
kola açar gibi ses çıkıyor kafamda
kuş vuruyorum, cam kırıyorum, kadın üzüyorum
ki kadın üzmek en sevdiğim eylem
kadınların çoğu annem 
annem evde bana atkı örüyor

en son en son kaç sene önceydi en son, annemi sevdiğim
ama sana zarar vermeyi ben hiç ister miyim

üstüme gelme, üstü kalsın
ne ayın üçü dördünden daha doğru, ne abim benden 
aşağılandık çünkü ruhumuz ibaret değil bir bedenden
intikam alacağım seni bana düşman edenden
yani herkesten
asıl kendimden
her gece aynı aya baktım farklı insana sarıldım
kendi cinselliğimi okşadım, banyoda, yatakta, bar tuvaletinde
üstüme iki büyük memeden daha büyük gelen bir şey vardı;
sevgin.

seneye de giyerim diye insan sevilir mi
işte ben seni öyle sevdim. 
var mısın?
varsan saatimi kurayım
dur dediğin yerde durayım
ama sen benim durduğumu gördün mü

aklıma gelmedin ki başıma gelesin,
yokluğuma alışamazsın o yüzden ölmüyorum bunlar hep blöf
ölseydim alışamazdın yokluğuma, yokluğum biraz örf
biraz adet, 
biraz kan ve biraz ped

insan sevdiğine benzermiş, ben benzeseydim sana pek eğlenirdim
hiç eğlenmiyor, aksine çok sıkılıyorum,
sana zarar veriyor
seni hiç dinlemiyorum.
acaba sen hiç dinledin mi?
elbet dinlemişsindir
kendini yoksayıp benim gönlümü eylemişsindir
anlat bunları bana anlat, yoksa göçüp gideceğim
ben her boş anımda kendimi kestim, hiçbiriniz yoktunuz
bir gece fotoğrafını çektim,
hepiniz pek coştunuz.

1 yorum:

Mer dedi ki...

kaan çok iyi yazıyorsun be